یانیران

سایت طرفداران فارسی زبان یانی

یانیران

سایت طرفداران فارسی زبان یانی

یانی در پورتو ریکو

 

 

پشت صحنه در پورتو ریکو! تمرین روز قبل از نمایش

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 15:59

سلام دوست من . امیدوارم بخشیده باشیم.
آآآآآآآآآره بچه ها با دست پر بر می گردم.
راس می گی اون سبکی که بعضی از آهنگای یانی اونجوری شروع می شه خیلی زیباس.منو یاد روزای بارونی می ندازه.من هر وقت گوش می دم تصور می کنم دارم با کلوی زیر بارون قدم می زنم.
واقعا اینو گفتی به مانی؟ دیگه واسه کلوی پیام نمی فرستی؟ وووووووواااااااایییییییی خیلی ممنون. تو چقدر مهربووووونننیییییی. ایول داره کارت هم وبلاگت هم اون کار جوان مردانت
بببببببوووووووووووووسسسسسسسسسسسس.

مصطفی دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 16:02

راستی منم جولای به دنیا اومدما فقط کم مونده بود یانی تو جولای به دنیا بیاد که جمعمون کامل بشه

مصطفی دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 16:32

نظرهاتو تو yanny-fans خوندم فقط قربون دستت چشت به سوگلی ما (chloe ) اگه افتاد سلاممو بهش برسون. از فلوریدا برگشت؟
من یه مدته نرفتم فیس بوک.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد