یانیران

سایت طرفداران فارسی زبان یانی

یانیران

سایت طرفداران فارسی زبان یانی

کریسمس!

اصلا متوجه نشدم که از زمان عرضه این آهنگ ۱ سال تمام گذشت. در صبح زیبای کریسمس مردم زیادی در دیزنی لند جمع شدن و دارن یانی رو به همراه ۴ خواننده محبوبش تماشا می کنند که قراره یک آهنگ جدید به نام O Holy Night رو اجرا کنند.

این یک آهنگ معروف برای روزهای کریسمسه که قبل از یانی توسط خوانندگان معروف دیگری هم اجرا شده بود. و ما یک اجرای با شکوه رو از این اثر کلاسیک میبینیم.

این تنها اثر کریسمسه که یانی تا الان ساخته و از این جهت اثر با ارزشی برای طرفداران یانی در این روزهای باقی مانده به سال نو به حساب میاد.

امیدوارم که لذت ببرید.


نظرات 22 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 20:52 http://www.heyboy.blogfa.com

ایولا آفرین آفرین آفرین خیییلی دنبال این آهنگ گشتم ولی پیداش نکردم. حالا تو به ما هدیه اش کردی مرسی نریمان جان یه دنییییییییییا ممنون... وای خدای من زبونم بند اومده.
یه سال به همین زودی گذشت سال ۲۰۱۰ با تموم خاطره هاش داره می ره و دیگه ام بر نمی گرده یادش به خیر جام جهانی. آهنگ شکیرا برای جام جهانی. اینکه فیس بوک کلوی رو پیدا کردم. با تو آشنا شدم. همه ی اینا خاطره های واقعا شیرینی شدن و حالا امسال با همه ی این خاطره های شیرین داره تموم میشه....(کریسمس مبارک نریمان) هر چند فعلا که اینجاییم باید به هم نوروز رو تبریک بگیم

مصطفی چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 20:58

ولی موفق نشدم ببینمش میشه روششو بهم بگی؟

مصطفی عزیز
من فایل صوتی این آهنگ رو در آخر بست گذاشتم.
امیدوارم که ازش لذت ببری

مصطفی پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 11:25 http://www.heyboy.blogfa.com

البته که می برم مگه میشه آهنگی که یانی و کلوی توش نقش آفرینی کنن لذت بخش نباشه؟ ولی آخرشم یاد نگرفتم.

مصطفی پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 11:27

آها راستی آهنگ voyage رو شنیدی؟ خدای من اون خیلی زیبا و ترسناکه جدی یه جور می ترسم وقتی اونو می شنوم..

مصطفی پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 11:29

و یه چیز دیگه. چرا از (پ) استفاده نمی کنی؟ جالبه یه بار امتحانش کن. (کپی لواک؟)

مصطفی, من در کویت هستم و کامبیوتری که اینجا ازش استفاده می کنم این حرف رو نداره برای همین مجبورم که از حرف (ب) استفاده کنم.

شیما جمعه 10 دی 1389 ساعت 02:09

سلام نریمان جان.
مرسی از وبلاگ جالبت.خیلی خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم.

ضمنا دوست عزیزم من 32 سالمه...اما بدم نمیاد دوستی 17 ساله داشته باشم.
من یه پسر دارم که خیلی دوست دارم یه روز نوازنده بشه.
تو فیس بوک نتونستم برات پیام بذارم...جسارتا شما رو add کردم.دوست داشتی ادم کن.

مصطفی جمعه 10 دی 1389 ساعت 11:53 http://www.heyboy.blogfa.com

از این کارت خیلی ناراحت شدم.حداقل میومدی تو وبم جوابمو می دادی من که دیگه حرف بدی نزدم چرا نظرمو پاک کردی؟
یه بار دیگه دستمو به سمتت دراز می کنم. نریمان به عنوان یه دوست می تونم رو کمکت حساب کنم؟ این آخرین باره لطفا بیشتر فکر کن...

مصطفی
من قبلا بهت چندین بار گفته بودم که اگر مطلبی خارج از موضوع بستم داری برام بیغام خصوصی بفرست. در غیر این صورت مجبور میشم که کامنتتو باک کنم.
واقعا خوشحال میشم اگه بتونم در این بروژه کمکت کنم. ولی نمی دونم در حال حاضر تا چه حد کاری از دستم بر بیاد.
من ویژگی های موسیقی نیو ایج رو تا حدی بصورت تجربی فهمیدم.
اگر فکر می کنی که میتونم بهت کمکی کنم بهم اطلاع بده.
مرسی

حمید رضا جمعه 10 دی 1389 ساعت 13:28

مرسی نریمان جان
آره ، واقعا این یه اثر رویایی بود که 1 سال ازش میگزره و مرسی که یادآوری کردی

میلاد جمعه 10 دی 1389 ساعت 16:39

سلام خسته نباشى وبلاگ خوبى دارى من خوشحالم که دوستانى مثل شما دارم انشاالله موفق باشى

محمد رضا جمعه 10 دی 1389 ساعت 17:42

سلام نریمان خان ... چه زود گذشت 10 تای اول بعده 2000 ... ممنون صابخونه . کریسمس مبارک !

مصطفی دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 21:43 http://www.yessss.blogsky.com

سلام بسر چطوری؟ نمیای پیدات نیست.کوی به؟ اینقد از ب استفاده کردی که منم عادت کردم. بگذریم.این آهنگو گوش دادم.واقعا زیبا بود.واقعا. یعنی حاضرم به چشمام قسم بخورم که وقتی گوشش می دم به طرز معجزه آسایی آروم می شم. دقیقا مثل یه قرص آرام بخش می مونه. و اما نظرمو راجع به بهترین آهنگ یانی در سایتش اعلام کردم بهترین آهنگی که من از یانی شنیدم Love Take Me بوده.که وااااااااااااااااقعا از نظر من یه شاهکار تکرار نشدنیه. این آهنگو اشک می ریزم و گوش می دم.باور کن وقتی که کلوی عزیز با همه ی احساسش این آهنگو اجرا می کنه واقعا اشکه که از چشمام جاری می شه.
راستی لینکت کردم البته تو hey boy هم لینکت کرده بودم حالا مش غلوم زمبه ای اگه لینکم نکنی منم به جمع بلاگ اسکایی ها اضافه شدم. بهم تبریک نمی گی برادر؟

مصطفی دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 21:46 http://www.yessss.blogsky.com

و یه موضوع دیگه معنی شعر او هولی نایت هست که راجع به میلاد مسیح میگه و من واقعا وقتی اونو گوش می دم همه ی نگرانی هام رو فراموش می کنم....بیای ها منتظرم...

علی دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 21:52

یه سوال، یانی دیگه نمیخواد بی کلام بسازه؟؟؟
اصلا با باکلاماش حال نمیکنم. حیف if I could tell you نبود که با کلامش کرده؟؟ به شدت دلم برای یانیه دهه 90 تنگ شده. برای یانیه توی آکروپلیس...

علی,
فوریه امسال آلبوم Truth of Touch یانی عرضه خواهد شد که اولین آلبوم بی کلام او بعد از 8 سال به حساب میاد.
امیدوارم از آلبوم جدید خوشت بیاد.
البته آلبوم های Voices و Mexicanisimo برای من بسیار جذاب بودند. به هر حال امیدوارم که آلبوم جدید انتظاراتت رو برآورده کنه.
برای اخبار جدید مرتب به یانیران سر بزن

سجاد سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 00:52

سلام....
هنوزم کویتی؟؟ قرار بود بری america که چی شد توی کویت گیر افتادی
میگم حالا که گچ پژ نداری بگو گچ
آخه میگن یه بار عربه میخواسته بگه گچ نتونسته بعد به اشاره گفته eh یعنی این

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 13:03 http://www.yessss.blogsky.com

اوه خدا خدا بد ترین خبر عمرمو الان تو سایت یانی شنیدم نریمان. فک کن چی بود؟ فهمیدم که یک ساله که دارم کنسرت یانی رو بی کیفیت نگاه می کنم و یک ساله که فک می کنم به غیر از اون چیزی نیست ولی فهمیدم یه نسخه ی با کیفیت هم داره حالا باید از کجا تهیه اش کنم؟ سایت مخصوصی داره؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 13:05

منظورم ۲۰۰۹ بود.

مصطفی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 18:54

ای بابا نریمان تو هم که وبت همش خالیه.من هر روز دو سه بار میام انجا ولی هییییچ خبری نیست که نیست الان در چه حالی؟

مصطفی پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 23:48

ببخشید خیییییییییییییلی عذر می خوام با شما بودم استاد. سایتمخصوصی داره؟

مصطفی سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 11:38

سلام نریمان.
از این به بعد متاسفانه به دلیل یه سری مشکلات که با مدیر سایت یانی و افرادی دیگه دارم دیگه نمی تونم به اونجا برم.عوضش میاماینجا پیش تو.
راستشو بخوای بازم از اون حرفا زدم
ولی ولی قسم می خورم ناسزا نگفتم ولی یه نفر بود که مرتب ازم شکایت می کرد پیش علیرضا. این چیزایی که من برای شما فرستادم (توی اولین کامنت اگه یادت بیاد)و چیز هایی که برای اونا می فرستادم چیزهای خیلی ساده ای هستن از این قبیل حرف ها من تو وبلاگم زیاد شنیم یعنی بقیه بهم گفتن.
به هر حال.
خودت چطوری؟ مگه ما تو دنیا چند تا نریمان داریم؟
راستی وبلاگمو پاک کردم از تو پیوند هات خط بزن اسمشو.
دو تا آهنگ دیروز شنیدم اولیش که مال chloe عزیزم بود به اسم Que Te Vaya Bien که تا حالا نشنیده بودم و دومیش هم مال کیتارو بود که اولین آهنگی بود که از کیتارو شنیدم واقعا زیبا بود اسمش بود‍Caravansary .
از کویت برگشتی؟

شیما سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 18:44 http://www.shima-azar.persianblog.ir

مرسی دوست گلم.
واقعا لذت میبرم وقتی میام وبلاگت.

مصطفی شنبه 25 دی 1389 ساعت 20:00

سلام دوستم خوبی؟
پسر چرا بهم نگفتی؟
به دنیا اومدن خواهرت اگه اشتباه نکنم رو بهت تبریک می گم. از صمیم قلب. راستی تو صفحه ی فیس بوکت ه لغت رو اشتباهی نوشته بودی
:johny deep درسته اصلاحش کن.
از ما هم سر بزن بی معرفت.

مصطفی سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 12:51 http://www.blackring.blogsky.com

این کتاب معرف کامل موسیقی هست. به دردت میخوره بخونش:
تئوری بنیادی موسیقی.
گود لاک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد