یانیران

سایت طرفداران فارسی زبان یانی

یانیران

سایت طرفداران فارسی زبان یانی

نظرسنجی!

<>
بهترین آهنگ آلبوم مکزیکانیسیمو کدام است؟
El Cascabel
Granada
La Bikina
El Son De La Negra
Cielito Lindo
Silverio Perez
Guadalajara
Mi Ciudad
María Bonita
La Culebra
La Malagueña
México Lindo y Querido
Create free website polls
Send this poll to a friend!

Myspace Comments
نظرات 9 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 7 آذر 1389 ساعت 18:29

سلام...
من که هنوز موفق به دانلود این آلبوم نشدم
راستی راجع قالب هم اگه میخوای به امید من بشینی باید ۲ اسفند صبوری کنی توی طراحی عکس های لازم هم فکر میکنم خودت میتونی کمک کنی. تو این مدت میتونی روی طراحی(های) مورد نظرت فکر کنی

سلام سجاد,
طرحی که در نظر گرفتم تقریبا مثل سایت رسمی یانیه. البته یه مقدار فرق داره که هر وقت آماده بودی بهت میگم.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 آذر 1389 ساعت 21:32

اول بین El Cascabel و Granada شک داشتم اما بعد که
La Malagueña گوش دادم فهمیدم که آره خودشه(قسمت برجسته آلبوم)
ترکیب صدای کیبورد یانی با اصوات مکزیکی خیلی جالب و با احساس شده و یکم حس شرقی داره(یکم). صدای کیبود همون حال و هوای خاص خود یانی رو داره (همین که روی کیبود ضرب میگیره شبیه desire یا standing in motion البته خیلی کم) کلا صدای تیز کیبورد یانی رو خیلی دوست دارم چون با یه حسی اجرا میکنه که فکر نکنم کسی بتونه تقلیدش کنه فقط نت نیست که تعیین کنندس این احساس نوارندس که از ذهنش به دستش و بعدم به ساز منتقل میشه. تا اون حسو نداشته باشی که به نظرم مثل اثر انگشت یکتاست، نمیتونی تقلیدش کنی

مقدمه Granada این هم خیلی قشنگ و سنگین بود. یه قسمت هایی منو یاد کارهای ایرانی میندازه. من مقدمه و اوج و پایان برام خیلی مهمه. آهنگ های بدون مقدمه برام جالب نیستن.

از انتخابت خوشم اومد
خود من هم به La Malagueña رای دادم. منو یاد آهنگ مورد علاقم Reason for Rainbows میندازه.
مقدمه Granada هم مثل The Flame Within به سبک فلامنکو اسپانیایی نواخته شده(من عاشق این سبکم) و همون طور که گفتی خیلی قشنگه.

مصطفی سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 12:45

ولی من با نظر اون بالاییه زیاد موافق نیستم.چون خودم نوازنده ام.وقتی داری می نوازی اینقدر سخته که باید همه ی تمرکزتو بذاری رو نواختن اصلا وقت نمی کنی حستو به ساز منتقل کنی

مصطفی سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 12:47

راستی منم اون سبکو دوس دارم ولی فقط دوس دارم عاشقش نیستم.عاشق chloeام.ولی مثل اینکه تو عاشق اون سبکی.چه عشق محدودی

سجاد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 00:42

مصطفی جان اینم از ویژگیهای یانیه دیگه هم نت و اجرا میکنه همینکه این کارو با تمام حسش انجام میده تاز وسطش ادا اصول هم در میاره. اگه قرار باشه شما هم اینجوری باشی که مصطفی نیستی که دیگه! میشی یانی!!!
پس بهتره همون نوازنده دل نواز بمونی

سجاد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 00:47

میدونی چرا برای یانی اینجوریه؟ چون اون با بیشتر با حسش اجرا میکنه نه با مغزش. تفاوتش مثل استفاده از زبان مادری و زبان دومه.
موفق باشی

مصطفی چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 12:55

هی هی هی... زیادی داری تند می ری.داری منو مسخره می کنی؟ جون من شما یه بار بشین پشت ساز ببین احساسو منتقل کرد؟ من یکی که جونم بالا اومد نه تنها نتونستم احساسو منتقل کنم بلکه همون قطعه های اصلی رو هم بعضی جاهاش مکث می کنم. جون تو خییییییییییییییلی سخته.به جون تو. ولی باید اینم مد نظر داشت که یانی از وقتی فهمیده پستونک مزه نداره تو خونشون پیانو بوده. اما ما که یه عمر نمی دونستیم پیانو چند تا دکمه داره خوب بایدم همین جوری بلنگیم.راستی پیانو چند تا دکمه داره؟.
راستی نریمان تو ساز می زنی؟
من تا الان سنتور می زدم. تا یه ماه دیگه می خوام یادگیری کیبوردو شروع کنم. احوالت چطوره؟ وولک پس چته؟

سجاد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 15:24

نه آقا مسخره چیه!! همونطور که گفتی خب اون یانیه دیگه من فقط میگم این که ما باید خودمونو خفه کنیم تا بتونیم یه صداهایی در بیاریم طبییعیه که نمیتونیم احساس منتقل کنیم نهایتش بتونیم نت اجرا کنیم. اما یانی همین کارو با احساسش انجام میده و نیاز نداره خودشو خفه کنه به همون علتی که خودت گفتی .

سجاد چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 15:31

فکرشو بکن اون تمام نت هاشو حفظه! میدونی یعنی چی؟ کاملا مسلطه دیگه مثل یه کار روتین! پس قطعا بیشتر از من و شما فرصت داره!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد